Trött - tröttare - tröttast

Atarax 10mg gör mig trött. Väldigt trött. Sov hela natten inatt och ville sova hela dagen igår. Om dom dämpar min ångest? Både ja och nej. Hjärnan blir liksom lite luddig och tar udden av det mesta så på det viset så dämpar det ju. Men jag känner också att jag skulle nog aldrig orka jobba när jag går på dom här tabletterna och så fort dom avtar så blir allt jobbigt och tungt igen. Det stod i bipacksedeln att tröttheten skulle avta efter ett par dagar så vi får hoppas att det stämmer.

Pratade med sambon igår och han tycker allt är jättejobbigt just nu, det är mycket på jobbet och privat så jag lovade att jag skulle lämna honom ensam på lördag så han kan få ladda upp sina batterier. Det är viktigt att få ha lite egentid ibland och det skulle han ha fått helgen som va om jag inte skulle få för mig att bli sjuk och stanna hemma ;)

Jaja, alla fungerar vi olika, en dag i taget bara!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0