Social träning

Godkväll!
Har socialtränat hela helgen nästan! Igår var jag på Allum, köpcentrumet i Partille, och shoppade faktiskt lite. Eller rättare sagt, sambon belönade mig för att det gick så bra där inne. Jag hade tagit maxdosen av atarax, 5 tabletter, och hade ett gott humör så det gick över förväntan så då blev jag kaxig och tyckte att vi lika gärna kunde ta Ica fokus i Göteborg på vägen hem. Den är lite lurigare för den ligger en trappa ner och är gigantisk! Det gick hyffsat ett tag och som tur var så självscannade vi våra varor så vi kunde snabbt komma där ifrån.. Men vi gjorde det :)
Och idag har vi varit på Siba och reklamerat en matlagningsberedare, det var också ett test för det är jobbigt att bara stå i kö, stå rätt upp och ner. Men det gick också! Sen skulle vi äta lunch på ett ställe vid Majorna, jag körde av en avfart för tidigt och då blev det gör stressigt och jobbig så det slutade med att vi stannade vid Bergakungen bio och gick till deras restaurang Danilo. Sambon åt och jag mådde illa och tittade på :( tror det blev extra för jag hade kompisen och hennes kille över på snabbfika tidigare på dagen och det tog på energin att vara trevlig och social.. En sak i sänder..
För övrigt så har jag ätit massa godis i helgen, mest choklad.. Och det var inte så gott men ändå mölade jag i mig det och längtar till nästa helg då det blir choklad igen.. Inte på vardagarna och äta lchf i övrigt..
Nu ska jag sova!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0