första gången

Hejsan,
jag har aldrig bloggat innan men någon gång ska väl vara den första? Jag testar att skriva av mig lite då jag har skickat iväg min sambo till stan och jag är kvar hemma med svag ångest. Varför jag har ångest vet jag inte än, fick min första "riktiga " attack i förrgår på jobbet och en igår hemma på badrumsgolvet. Det börjar med känslan av att inte kunna andas och fortsätter med yrsel och känslan av att marken försvinner under fötterna. Sen börjar jag hyperventilera och tårarna kommer och känslan av att spy eller svimma är framme. Men mer om det senare! Det här är jag:
jag är en kvinna på 27 år.
sambo med en härlig man.
bor en liten bit utanför göteborg.
jobbar på hisingen.
nybliven lchf-fantast.
älskar sin skrivplatta.
drömmer om en fransk bulldog.
vi får se om det blir en blogg med inlägg varje dag eller en gång i månaden.
på återseende!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0