Bra dag igår, mindre bra idag

Igår var allt nästan helt underbart! Tog bilen ner till centrum och handlade på Hemköp, det var lite jobbigt när jag satt i bilen men när jag väl kom in i butiken gick det alldeles utmärkt. Då kände jag mig modig så jag stannade på Ica på vägen hem och det gick också helt ok! Lycka :)
Sen tvättade jag i tvättstugan och såg på tv under eftermiddagen. När sambon kommer hem så tror han att han fått ett ljumskbrock så det var ju bara att åka in i bilen och köra honom till Prikmärvårdsakuten i Mölndal. Det gick helt ok till en början, tog med mig surfplattan, Atarax och vatten men efter ett tag blev det jobbigt (fick lite cellskräckskänsla) så då gick jag ut och satte mig i bilen och ringde en kompis.

Stannade på Hemköp (igen) på vägen hem och köpte kött som vi stekte upp när vi kom hem. Det är det jobbigaste med LCHF, man kan inte bara köpa något på vägen hem som pizza eller hamburgare utan allt kräver planering. Så det blev kött och en rejäl sallad och sås.. Mums visserligen, men ändå!

Men idag känns det för jävligt.. Jag vill så gärna gå ut i det fina vintervädret men det är något i mig som skriker NEJ. Det bankar och hamrar i bröstet och jag är jättetrött. Tröttheten är nog visserligen en bieffekt av Ataraxen men jag tycker det här är skit.

Jag beställde ju en bok som heter Ingen Panik i helgen, hoppas den ligger i brevlådan idag för då kanske jag kan skynda på mitt tillfrisknande.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0